Üdvözöljük a

Milliós támogatást is érhet az informatikai audit | Dunaújvárosi Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

Országos rendezvénynaptár

<< 2019 Szeptember >>
KeSzeCsüSzoVa
      1
2345678
9101112131415
161719202122
23242526272829
30      

Milliós támogatást is érhet az informatikai audit

2017. február 3.

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara 2016 tavaszán hívta életre a Modern Vállalkozások Programját, mely a hazai mikro-, kis- és középvállalkozások digitális fejlődését, ezzel versenyképességük fokozását segíti informatikai technológiák és megoldások bevezetésével.

Eddig több, mint 6800 kkv csatlakozott a programhoz. Ezek a vállalkozók felismerték, hogy az informatikai eszközök és szolgáltatások használata hozzásegíti őket bevételeik növeléséhez, kiadásaik optimalizálásához és hatékonyságuk fokozásához.

 

A mai digitalizációs fejlődés óriási, nem egyszerű feladat lépést tartani a változásokkal. A cégvezetők szakértő segítség nélkül gyakran érzik úgy, hogy elvesznek a lehetőségek tengerében. Ez az oka annak, hogy a digitális eszközök adta lehetőségeket csak korlátozottan használják, viszont emiatt jelentős lemaradásban vannak európai uniós versenytársaikhoz képest.

 

A Modern Vállalkozások Programja – Vállalkozz digitálisan! projekt ezekre a problémákra nyújt megoldást. Országosan 27 infokommunikációs tanácsadó áll rendelkezésre, akik többéves szakmai tapasztalattal felvértezve felmérik a vállalkozások digitális helyzetét, megvizsgálják informatikai felkészültségüket, majd javaslatot tesznek a cégnél megvalósítandó fejlesztésekre. Mindezt a program keretében teljesen díjmentesen! A vállalkozások a részvételt követően a Digitálisan Felkészült Vállalkozás minősítést is megkapják, amelynek birtokában plusz 5% vissza nem térítendő többlettámogatást kaphatnak a közelmúltban megjelent GINOP-3.2.2 pályázaton.

 

Dr. Parragh László, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnöke így nyilatkozott a projektről az egyik regionális rendezvényen:

„A félidőn túl járunk a Modern Vállalkozások Programjával, ami meglepetésünkre minden várakozásunkat felülmúlja. 3000 hazai mikro-, kis- és középvállalkozást szerettünk volna elérni, ez volt a kezdeti cél, amit már most, a program felénél túlszárnyaltunk. Több, mint 6000 cégvezető vett részt eddigi vidéki Információs Nap rendezvényeinken, 3000 vállalkozás informatikai felkészültségét megvizsgáltuk, és 2000 kkv megkapta a Digitálisan Felkészült Vállalkozás minősítést is. Ez bizonyítja, hogy fogékonyság, érzékenység van a digitális fejlődés iránt, ami egyben a versenyképesség növelésének egyik alapvető feltétele.”

 

Koleszár Péter, vezető IKT tanácsadó, a projekt szakmai vezető helyettese szerint:

„Egy friss kutatás alapján évi 152 óra, azaz 19 munkanapnyi kiesést is okozhatnak a lassú, elavult, korszerűtlen informatikai eszközök. Ez is alátámasztja, hogy az infokommunikációs eszközök korszerűsége nagyban befolyásolja egy vállalkozás hatékonyságát. A Modern Vállalkozások Programjának egyik fő pillére a 27 fős IKT tanácsadói hálózat, mely olyan szakmailag képzett, tapasztalt kollégákból áll, akik díjmentesen auditálják, felmérik a vállalkozásokat, segítenek abban, milyen módszerekkel érhetik el a legnagyobb hatékonyságot, milyen fejlesztési irányokban érdemes gondolkodni, s ehhez milyen pályázati források állnak rendelkezésre.”

 

A 127 állomásból álló Információs Nap elnevezésű rendezvénysorozat állomásain tartalmas, gyakorlati előadások mellett az informatikai területek szakértőivel is találkozhatnak, konzultálhatnak az érdeklődők.

 

Dunaújvárosban 2017. február 21-én lesz a következő Információs Nap a Hotel Kerpelyben (2400 Dunaújváros, Dózsa György út 35.), a részvétel díjmentes.

 

Program:

09:00-10:00

 

 

Regisztráció

10:00-10:10

 

 

Köszöntőbeszéd, a rendezvény megnyitása

Králik Gyula elnök, Dunaújvárosi Kereskedelmi és Iparkamara

10:10-10:30

 

 

Informatikai fejlesztések európai uniós forrásból a Modern Vállalkozások Programja (GINOP 3.2.1.) segítségével

dr. Szabó István, Magyar Kereskedelmi és Iparkamara

10:30-10:50

 

 

Információbiztonság/Információmenedzsment

Czerneczki Péter, 10xOne Magyarország Zrt.

10:50-11:10

 

 

KKV-k hatékonyságának növelése a megfelelő online eszközök használatával

Mándi Zsolt, DDSWEB Kft.

11:10-11:20

 

 

Kávészünet

11:20-11:40

 

 

A sikeres ügyviteli rendszer kiválasztás 5+1 kulcskérdése

Kaiser Krisztina, SekaSoft Kft.

 11:40-12:00

 

 

Felhőalapú megoldások a kis- és középvállalkozások életében

Kuna Péter, Microsoft Magyarország Kft.

 

 12:00-12:20

 

 

Mi a posta szerepe a 21. században?

Modernizálja postai levelezését!

Lénárt Balázs, Hibridlevél Kft.

 12:20-12:40

 

 

Miért és hogyan? ”VÁLLALKOZZ DIGITÁLISAN”

Viniczai Zsolt, Seacon Europe Kft.

12:40-13:40

 

 

Fórumbeszélgetés

Czernecki Péter vezérigazgató, 10xOne Magyarország Zrt.

Kaiser Krisztina ügyvezető, SekaSoft Kft

Kuna Péter Dynamics CRM értékesítési specialista, Microsoft Magyarország Kft.

Viniczai Zsolt K+F igazgató, Seacon Europe Kft.

 

Moderátor: dr. Szabó István IKT tanácsadó, Magyar Kereskedelmi és Iparkamara

13:40-16:00

 

 

 

 

Kötetlen beszélgetés a kiállítókkal, az IKT tanácsadókkal, büféebéd

Kiállítók:

10xOne Magyarország Zrt.

DDSWEB Kft.

SekaSoft Kft.

Microsoft Magyarország Kft

Hibridlevél Kft.

Seacon Europe Kft.

 

 

A rendezvény díjmentes, de regisztrációhoz kötött.

A regisztráció elküldésével hozzájárul a rendezvény alatt történő, általános eseményfotózáshoz és publikáláshoz.

 

Szeretettel várjuk az érdeklődőket, regisztrálni a www.vallalkozzdigitalisan.hu honlapon lehet!

 

Bővebb információ szintén a honlapon található, illetve Koleszár Pétertől, a projekt szakmai vezető helyettesétől kérhető a 06-30/935-0695 telefonszámon.